Therese Eskelund i Østlands-posten har anmeldt Stella Polaris. Hun gir terningkast fem og skriver blant annet:

Boka er lettlest og fengende, og man blir revet med fra første side. Uansett om du er ute etter en lettlest bok med en godt fortalt historie, eller en god krim, så er dette god lesning. At boka beskriver folk og steder vi kjenner fra distriktet er også artig. Boka har et godt språk, og historien er vanskelig å legge fra seg.
Les hele anmeldelsen her: (Bak betalingsmur.) https://www.op.no/anmeldelse/boker/kultur/en-spennende-reise-i-en-mork-virkelighet/r/5-36-720973

Vil du lese flere omtaler av Stella Polaris, så finner du en del av dem samlet her: https://bjerkli.wordpress.com/category/bokene-mine/2019-stella-polaris/

Ønsker du deg en signert bok? Det kan bestilles her: https://bjerkli.wordpress.com/2019/01/04/bestill-signert-stella-polaris-her/
Kommentarer